onsdag 5. august 2009

Sjå lyset ......



Eg har hatt den tvilsame gleda av å feire min første 44 årsdag, og den vart bønnhørlig feira med ein veldig koselig og kjekk fjelltur med familien. Jolgrasdalen i går, sjå elles Ariels blogg for sterke bilde og detaljar. Kva skulle en då finne på dagen derpå ? Valet fall på Lisjedalen rett ovanfor oss, men når eg kom dit viste det seg at utstyret ikkje passa heilt til ideen.Eg reiste på på tur i crocs !!!!!! Sterk irritert over gryande alzheimer vart eit kort fagmøte helde og troppene omdisponert. Her måtte det finnast fast veg under føtene. Valet fall då på Olavskorsen på Kile. Dette vart ein hyggeleg tur i lag med Bianca vår kjære Bearded Collie-tispe. Om vi ikkje såg det lyset vi hadde tenkt i høve symbolikken såg eg lyset på både eine og andre måten......... Formen er stigande kiloa rasar av og kolsen på vikande front, trim er faktisk kjekt ! Det vil snart kome eit eige innlegg om kosthald og mosjon basert på hard sjølverfarte opplevingar til glede og hygge for dei fleste lyarar.Hipp hurra for dagen derpå ;-)

1 kommentar:

  1. Alle slankekurar inneheld trim i store mengder. Lite mat+ mykje mosjon= slank kropp og sterke lunger etc. etc.
    No ventar eg med lengsel og spenning på den trimlause slankekuren!Den som får kiloa til å rase av mens ein ligg på sofaen.

    SvarSlett